Terms and Conditions

Të përgjithshëme

A janë produktet tuaja të reja apo të dorës së dytë?
Të gjitha produktet janë të dorës së dytë, përveç nëse përcaktohet.

A ka ndonjë garanci për artikujt që i blej nga ONE NET?
Po, për paqen tuaj të mendjes, ONE NET ofron një garanci 12 muajsh për të gjitha produktet pa përfshirë harxhimet.

A ka një shumë minimale që duhet të shpenzoj me ju?
Totali i porosisë minimale është 10,00 £

A ka ndonjë kufi në sa mund të blej?
Po, mund të blini deri në 2 nga çdo 1 artikull, dhe shporta juaj mund të ketë deri në 10 artikuj në total.

A janë sasitë në dispozicion për të blerë online drejtpërdrejt?
Po, aksionet dhe çmimet e treguara janë live.

Payment

A janë çmimet tuaja në lekë?
Po.

Çfarë opsionesh pagese kam?
Tani pranojmë ndonjë nga mënyrat e mëposhtme të pagesës:

  • PayPal
  • Kartë

Kur më ngarkoni për mallrat që kam porositur?
Ne do të marrim pagesa vetëm pasi të jenë zgjedhur të gjitha sendet tuaja dhe të jenë gati për t’u dërguar.

Politika e Dërgimit

Sa kushton dërgimi?
ALL330 lekë për porosinë.

Ku do t’i dorëzoni mallrat e mia?
Ne dorëzojmë brenda Shqipërisë, duke përdorur adresën e faturimit të kartës së pagesës të përdorur ose adresën e regjistruar në llogarinë tuaj PayPal. Ne nuk dërgojmë jashtë Shqipërisë.

Sa kohë do të marrë për të marrë porosinë time?
Ne do të dërgojmë porosinë tuaj sa më shpejt të jetë e mundur përmes Postës Shqiptare. Ju duhet ta merrni atë brenda 5 ditëve të punës nga dërgimi.

Pse jam ngarkuar edhe pse ende nuk kam marrë porosinë time?

Mos u shqetësoni, bankat shpesh ndajnë fonde kur vendoset një porosi. Kjo do të thotë që banka juaj ka bërë fonde të padisponueshme për ju dhe po pret që ne t’i marrim ato, por ne do ta bëjmë këtë vetëm pasi të dimë që porosia juaj mund të përfundojë.

Nëse nuk mund ta plotësojmë porosinë tuaj, nuk do t’ju paguajmë. Fondet do të kthehen në llogarinë tuaj nga një periudhë e përcaktuar nga banka juaj.

Dorëzimi i vonuar

Porosia ime është dërguar, por nuk ka mbërritur!
Nëse porosia juaj nuk ka mbërritur 14 ditë pas emailit tuaj të faturës, ju lutemi na kontaktoni. (shtoni lidhje në faqen e kontaktit tonë tek “na kontaktoni”)

Si merreni me mallrat e humbur në tranzit?
Në rast të pamundur që një porosi të humbasë gjatë dërgesës, ne do të përpiqemi të krijojmë një zëvendësim për të dërguar tek ju. Nëse kjo nuk është e mundur, ne do t’ju kthejmë vlerën e artikullit / jve që mungojnë në metodën origjinale të pagesës. Vlera e rimbursuar do të jetë e barabartë me vlerën e marrë për pagesën origjinale të sendit, dhe nuk do të pasqyrojë ndonjë ndryshim të çmimit që kanë ndodhur që nga ajo kohë.

Për të konfirmuar se një porosi dërguar me postë është me të vërtetë e humbur, duhet të presim 14 ditë para rimbursimit të tij, pasi shumica e sendeve ‘të zhdukur’ gjenden brenda sistemit postar brenda kësaj periudhe. Mund të jetë gjithashtu e këshillueshme të kontaktoni zyrën tuaj lokale të renditjes për të parë nëse ata po mbajnë porosinë, pasi të keni provuar tashmë pa sukses ta dorëzojnë atë.
your local sorting office to see if they are holding the order, having already tried unsuccessfully to deliver it to you.

Politika e Kthimit

A mund ta kthej artikullin tim nëse nuk më pëlqen / dua?
Ne ofrojmë një periudhë 14 ditore gjatë së cilës jeni të lirë të ndryshoni mendimin tuaj për porosinë tuaj. Artikujt e padëshiruar mund të kthehen nëse ne kontaktohemi brenda 14 ditëve të para të mbërritjes, dhe nëse ato janë në të njëjtën gjendje të saktë si kur pranohen. (Kjo është vetëm për blerje në internet)

Po me kostot e postës?
Përderisa ne do të rimbursojmë tarifën fillestare të transportit prej 330 on për porositë e padëshiruar që kthehen në tërësi, ne nuk do të jemi në gjendje ta bëjmë këtë në urdhërat e kthyera pjesërisht. Ne gjithashtu nuk jemi në gjendje të mbulojmë shpenzimet që ju shkaktoni duke kthyer mallra të padëshiruar.

Më dërgove sendin e gabuar.
Porositë e pasakta mund të kthehen brenda 30 ditëve të para për një zëvendësim ose kthim të metodës origjinale të pagesës.

Diqka mungon nga porosia ime.
Na tregoni! Ne mund të jemi në gjendje ta marrim atë tek ju.

Porosia ime arriti e gabuar / e prishur.
Artikujt që arrijnë të meta mund të kthehen brenda 30 ditëve të para për një rimbursim të plotë të mënyrës origjinale të pagesës ose një zëvendësimi.

Porosia ime nuk funksionon ose është prishur.
Nëse porosia juaj nuk funksionon brenda 30 ditëve nga marrja e saj, na kontaktoni sa më shpejt të jetë e mundur për një rimbursim të plotë të mënyrës origjinale të pagesës ose një zëvendësim.

Ne gjithashtu ofrojmë një garanci 12 muajsh për të gjitha sendet, përveç harxhimeve (p.sh. baterive, etj.) Kështu që nëse artikulli juaj zhvillon një defekt pas 30 ditësh përmes përdorimit normal, na kontaktoni sa më shpejt të jetë e mundur. Në radhë të parë ne ose do të riparojmë ose zëvendësojmë artikullin tuaj,